Sałatka z brokułem

Dobrych sałatek nigdy dość:) Mam dzisiaj dla Was pomysł na sałatkę warzywną równie kolorową, jak i pyszną. Sałatka warzywna z brokułem, to bardzo szybki smaczny przepis który zdecydowanie uratuje nie jeden obiad. A możliwość znacznych modyfikacji pozwala na wiele odmian tej smacznej sałatki warzywnej.


Składniki:
1 duży brokuł, pierś z kurczaka, przyprawa gyros, papryka czerwona, ogórek świeży, 2 pomidory, 200g ryżu, 0,30 kg sera żółtego, sos ziołowy: oliwa z oliwek, oregano, szczypta soli i cukru, ząbek czosnku, pieprz

Przygotowanie:
  1. Do wrzącej osolonej wody wkładamy ryż, gotujemy do miękkości, następnie studzimy.
  2. Pierś z kurczaka myjemy, kroimy w kostkę, doprawiamy przyprawą gyros. Na patelnię wlewamy odrobinę oliwy. Kiedy będzie już rozgrzana wykładamy mięso. Smażymy dopóki mięso nie będzie surowe.
  3. Do wrzącej osolonej wody wkładamy różyczki brokuła, gotujemy do miękkości.
  4. Warzywa myjemy,proimy w kosteczkę.
  5. Wykładamy wszystkie składniki do jednej salaterki.
  6. Ser żółty kroimy w kosteczkę, dodajemy do reszty składników.
  7. Przygotowujemy sos ziołowy. Dodajemy do sałatki. (w zasadzie możemy zacząć przygotowywanie sałatki od tego elementu, aby sos się "przegryzł":)

Enjoy!!!;-)

Sałatkę z brokułem możemy przygotowywać także w wersji bez ryżu lub z makaronem.

sałatka z brokułem


Komentarze