Roladki schabowe z nadzieniem

Coś na typowy domowy posiłek. Postanowiłam tym razem zrobić roladki schabowe, dawno ich nie robiłam i naszła mnie ochota. Najtrudniejsze było to że zawsze jadłam je zrobione przez moją mamę, tym razem musiałam zrobić je sama :) Wyszło chyba całkiem smacznie bo mojemu mężowi bardzo smakowało. Bardzo lubię odtwarzać te moje wszystkie domowe przepisy, z jednej strony to powrót do tych wszystkich smaków a jednocześnie wyzwanie czy uda mi się to zrobić :)  Zamiast zwykłego puree postanowiłam dodać frytki ale jednym słowem wyszedł pyszny aromatyczny i domowy obiad :D

Składniki:
6 plastrów schabu, 1 duża cebula, 30dkg pieczarek, 0,5 papryki czerwonej, kilka plasterków sera żółtego,  2-3 ząbki czosnku, oliwa, sól, pieprz, bułka tarta, jajko.

Przygotowanie:
1. Przygotowujemy marynatę, czosnek wyciskamy, dodajemy sól, pieprz i trochę oliwy, mieszamy.
2. Plastry schabu rozbijamy. Obtaczamy w marynacie. Odstawiamy do lodówki
3. Cebule i pieczarki obieramy. Kroimy w plastry, natomiast cebulę w kosteczkę. Wrzucamy na rozgrzaną patelnię z odrobiną oliwy. Smażymy.(możemy podlewać odrobiną wody)
4. Paprykę kroimy w plasterki.
5. Na plastry mięsa wykładamy po łyżce smażonych pieczarek z cebulą, po pasku papryki oraz sera żółtego. Zawijamy plastry z farszem, jak roladki.
6. Roladki obtaczamy w rozbełtanym jajku, następnie w bułce tartej. Wykładamy na rozgrzaną patelnię z oliwą. Smażymy ok 10 minut z każdej strony.

Możemy podawać z pieczonymi ziemniakami, puree czy frytkami;-)



Komentarze

Prześlij komentarz